< Ajankohtaista
14.11.2017

Miten kunnan asiakaspalvelupisteitä pitäisi kehittää? – vastaa nyt kyselyyn!

Minkälaisia palveluita sinä kaipaat Sipoon kunnan asiakaspalvelupisteisiin? Nyt voit osallistua kunnan asiakaspalvelun kehittämiseen vastaamalla kyselyyn. Kysely on avoinna 8.12. saakka.

Sipoon kunnan yhteisellä asiakaspalvelulla on kaksi toimipistettä: Nikkilässä Kuntalassa ja Söderkullassa kirjastossa. Asiakaspalvelumme antaa joustavasti, keskitetysti ja monikanavaisesti yleisneuvontaa sekä vastaa kunnan palveluita koskeviin tiedusteluihin ja opastaa asiakkaat oikeisiin asiointipaikkoihin.

Nyt tarkoituksenamme on kehittää asiakaspalvelupisteiden toimintaa. Kyselyn tuloksia hyödynnetään kehitystyössä. Kysely on tehty yhdessä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian Porvoon toimipisteen myynnin ja visuaalisen markkinoinnin opiskelijoiden kanssa.

Vastaa kyselyyn tästä linkistä: https://www.webropolsurveys.com/S/B9488915A81CE044.par

Kyselyyn voi vastata myös molemmissa asiakaspalvelupisteissä. Kyselyyn vastaaminen vie noin 3-6 minuuttia.

Lisätiedot:
Vastaava palveluneuvoja Susanne Fredriksson, puh. 09 2353 6270, susanne.fredriksson@sipoo.fi


Viimeksi muokattu
14.11.2017