< Ajankohtaista
04.06.2018

Painoitko susihymiötä? - Sipoon kunta julkaisee nyt asiakaskokemuksen mittauksen tulokset viikoittain

Painoitko susihymiötä? - Sipoon kunta julkaisee nyt asiakaskokemuksen mittauksen tulokset viikoittain
Sipoon kunta mittaa jatkuvasti asiakkaidensa kokemuksia palvelusta. Asiakkaat antavat palautetta juuri kokemastaan palvelusta muun muassa susihymiöiden kautta. Kunta on nyt alkanut julkaista verkkosivuillaan viikoittain koko kunnan saaman tuloksen mittauksesta.

Nyt näet koko kunnan yhteenlasketun tuloksen asiakaskokemuksen mittauksesta kunnan verkkosivuilla täällä. Tulos julkaistaan kerran viikossa, ja verkkosivuilla näkyvät myös kunnan aiempien viikkojen tulokset. Asiakaskokemuksen skaala on 0-3. Kolme on paras mahdollinen tulos. Kunnan tulos esimerkiksi viime viikolta (28.5.-3.6.) on 2.28.

-Ensimmäiset tuloksemme ovat hyviä, mutta myös parannettavaa on. Tavoitteenamme vuoteen 2021 mennessä on, että kolme neljästä palvelun käyttäjästä painaisi hymyilevää tai nauravaa susinaamaa, eli he olisivat tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun, sanoo kunnanjohtaja Mikael Grannas.

Asiakkaan kokemuksesta kysytään tuoreeltaan juuri saadun palvelun jälkeen päätelaitteilla. Asiakas voi kertoa kokemuksestaan muun muassa painamalla parhaiten kokemustaan kuvaavaa susihymiötä. Päätelaitteiden kautta asiakas voi myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat hänen kokemukseensa. Annetun palautteen perusteella kehitetään kunnan palveluita.

Päätelaitteita on tällä hetkellä Kuntalassa, Sosiaali- ja terveysasemilla Nikkilässä ja Söderkullassa, kirjastoissa sekä Söderkullan hammashuollossa ja neuvolassa.

Lisätiedot:
Kunnanjohtaja Mikael Grannas, 040 752 9803, mikael.grannas@sipoo.fi
Vastaava palveluneuvoja Susanne Fredriksson, 040 191 4222, susanne.fredriksson@sipoo.fi


Viimeksi muokattu
04.06.2018