< Ajankohtaista
06.11.2018

Kunnan asiakaspalvelu Nikkilässä muuttaa remontoituun pääkirjastoon

Kuntalassa Nikkilässä sijaitseva kunnan asiakaspalvelu muuttaa remontoituun pääkirjastoon marraskuussa.

Asiakaspalvelupiste sijaitsee pääkirjastossa (Pohjoinen koulutie 2) maanantaista 19.11.2018 alkaen (ks. sijainti kartalla). Tämän jälkeen Kuntalassa ei enää ole asiakaspalvelupistettä.

Pääkirjaston asiakaspalvelupiste tarjoaa asiakkaille muun muassa neuvontaa kunnallisissa asioissa, NetTicket -lipunmyyntiä, Sipoo-tuotteiden myyntiä, palvelukassapalvelut, lomakkeita ja karttoja sekä asiakaspäätteitä asiakkaiden käyttöön. Asiakaspalvelun mukana pääkirjastoon muuttaa myös HSL:n palvelupiste, eli jatkossa HSL:n palvelut ovat saatavilla Nikkilässä pääkirjastossa. Samoin Sipoon Energian Pop-up asiakaspalvelupiste muuttaa Kuntalasta pääkirjastoon.

Muuton myötä asiakaspalvelupisteiden aukioloajat laajenevat. Nikkilän asiakaspalvelupiste pääkirjastossa on avoinna aiempaa myöhempään maanantaisin ja tiistaisin sekä asiakaspalvelupiste Söderkullassa on avoinna aiempaa pidempään tiistaisin ja keskiviikkoisin.

Uudet aukioloajat:

Asiakaspalvelupiste pääkirjastossa Nikkilässä (ks. sijainti kartalla):

ma 8.00-18.00
ti 8.00-18.00
ke 8.00-15.30
to 8.00-15.30
pe 8.00-14.00

Asiakaspalvelupiste Söderkullan kirjastossa (ks. sijainti kartalla):

ma suljettu
ti 10.00-18.00
ke 10.00-18.00
to suljettu
pe suljettu

Lisätiedot:
Palvelupäällikkö Susanne Fredriksson, puh. 040 191 4222, susanne.fredriksson@sipoo.fi


Viimeksi muokattu
06.11.2018