Asiakaskokemuksen mittaaminen
Sipoon kunta mittaa asiakkaidensa kokemuksia ja kehittää palveluitaan palauteautomaattien avulla. Palauteautomaatteja löytyy SipooInfo-asiakaspalvelusta, kirjastosta, Nikkilän sosiaali- ja terveysasemalta sekä Söderkullan hammashoitolasta ja neuvolasta.
Kuinka onnistuimme tänään?
Voit kertoa asiakaskokemuksestasi valitsemalla palauteautomaatissa parhaiten kokemustasi kuvaavan susihymiön, jotka ovat numeroina arvosanat 0-3. Voit myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat kokemukseesi. Tulokset ovat nähtävillä Sipoon kunnan verkkosivuilla.
Kaikista annetuista vastauksista lasketaan kuukausittain keskiarvo asteikolla 0-3.
Palautteiden keskiarvot vuonna 2022 ovat:
- Tammikuu 2,56
- Helmikuu 2,51
- Maaliskuu 2,47
- Huhtikuu 2,54
- Toukokuu 2,45
- Kesäkuu 2,49
- Heinäkuu 2,59
- Elokuu 2,41
- Syyskuu 2,41
- Lokakuu 2,63
- Marraskuu 2,53
- Joulukuu