< Ajankohtaista
17.03.2014

Kansalaisneuvonta auttaa löytämään julkiset palvelut

Kansalaisneuvonta on julkisten palvelujen käyttäjille suunnattu neuvontapalvelu. Suoran linkin kansalaisneuvontaan löydät nyt myös Sipoon kunnan verkkosivulta.

Valtiokonttorin tuottama palvelu auttaa kansalaista löytämään oikean viranomaisen tai viranomaisen sähköisen palvelun asiansa hoitamiseen, tarjoaa tukea sähköisen asioinnin tukipalveluihin sekä vastaa yleisluontoisiin julkisia palveluita koskeviin kysymyksiin.

Palvelukanavat ja aukioloajat

Kansalaisneuvonnan palvelukanavia ovat:

• verkkosivusto kansalaisneuvonta.fi sähköisine yhteydenottolomakkeineen
• puhelin (0295 000)
• sähköposti (palveluneuvoja@kansalaisneuvonta.fi)
• tekstiviestikanava suomalaisissa matkapuhelinliittymissä erityisryhmille, kuten puhe- ja kuulo-
vammaisille – numero 13145, kysymysviestin alkuun Kn
 

Puhelinneuvonta palvelee maanantaista perjantaihin klo 8–21 ja lauantaisin klo 9–15 numerossa 0295 000.

Puhelu tai tekstiviesti maksaa vain operaattorin paikallisverkko-, matkapuhelin- tai tekstiviestimaksun. Itse palvelu on maksuton.

 

 


Viimeksi muokattu
17.03.2014