Asiakaskokemuksen mittaus

Sipoon kunta mittaa jatkuvasti asiakkaidensa kokemuksia palvelusta. Asiakkaan kokemuksesta kysytään tuoreeltaan juuri saadun palvelun jälkeen päätelaitteilla. Asiakas voi kertoa kokemuksestaan muun muassa painamalla parhaiten kokemustaan kuvaavaa susihymiötä. Annetun palautteen perusteella kehitetään kunnan palveluita.

 

Kunnan tulokset

Tälle sivulle päivitämme kuukausittain koko kunnan asiakaskokemusmittauksen tulosta grafisesti.
Asiakaskokemuksen skaala on 0-3.

Kuvan selitys:  Kunta kysyy asiakkailtaan ”Miten onnistuimme tänään”.  Asiakkaat voivat antaa numeerisen arvosanan asteikolla nollasta kolmeen.  Kaikista annetuista vastauksista laskemme kuukausittain keskiarvon.  Kuva esittää graafisesti asiakaskokemusmittauksen tulosta vuoden 2019 aikana.  Keskiarvo lasketaan kerran kuussa ja ovat seuraavat: tammikuu 2.38, helmikuu 2.58, maaliskuu 2.35, huhtikuu 2.46, toukokuu 2.48, kesäkuu 2.49, heinäkuu 2.56, elokuu 2.43, syyskuu 2.43, lokakuu 2.45, marraskuu 2.48 sekä joulukuu 2.46.

 

Päätelaitteet

Päätelaitteita on kunnan asiakaspalvelussa Infossa, Sosiaali- ja terveysasemilla Nikkilässä ja Söderkullassa, kirjastoissa sekä Söderkullan hammashuollossa ja neuvolassa. Päätelaitteiden kautta asiakas voi myös kertoa tarkemmin, mitkä asiat vaikuttivat hänen kokemukseensa.

Lisätiedot:
Palvelupäällikkö, yhteiset asiakaspalvelut Susanne Fredriksson, susanne.fredriksson@sipoo.fi

 

 

På svenska

Viimeksi muokattu 16.01.2020