Mätning av kundupplevelsen
Sibbo kommun mäter kundupplevelsen och utvecklar sina tjänster med hjälp av nöjdhetsmätare. Nöjdhetsmätare finns i SibboInfo-kundtjänsten, biblioteket, Nickby social- och hälsovårdsstation samt Söderkulla tandklinik och rådgivning.
Hur lyckades vi i dag?
Du kan berätta om din upplevelse genom att i nöjdhetsmätaren trycka på den varg-smiley som bäst beskriver upplevelsen. Smilisarna motsvarar vitsorden 0-3. Du kan också berätta närmare vilka faktorer det var som påverkade upplevelsen. Resultaten finns att se på Sibbo kommuns webbplats.
Utgående från svaren räknas ett månatligt medeltal på en skala från 0-3.
Medeltalen för responsen 2022 är:
- Januari 2,56
- Februari 2,51
- Mars 2,47
- April 2,54
- Maj 2,45
- Juni 2,49
- Juli 2,59
- Augusti 2,41
- September 2,41
- Oktober 2,63
- November 2,53
- December